Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast

Thread: Monitoare

Arata bine ala... uite aici doua review-uri pt el

Samsung SyncMaster XL2370
    Samsung XL 2370 Monitor Review at Overclockers Online

Cum am zis deja... eu am T240 si sincer as vrea sa imi iau un al doilea dar nu mai gasesc, probabil o sa iau un 2494HM sau 2494HS.
    Last edited by Penemue; 01-24-2010 at 04:15 PM.
    Buzzwords Ltd, unregistered company in England, Whales and Dolphins
    Value-added, synergistic forward thinking outside of the box solutions for the discerning employer with core competency metrics - touch base or ping us for more information on how you can improve your customer facing intuitive interfaces, transition your e-business mindshare, incentivize revolutionary technologies and evolve e-business solutions.

nu stiu daca stii de monitoarele astea dar dai un click pt o parere :
    Samsung 22" 3D-Ready LCD 120Hz Pure 2233RZ + NVIDIA 3D Vision Glasses - 3D-SHOP
    120 hz jocurile se misca f bine, ca in vis , iar filmele se vad mult mai clar
    pe siteul ala e mare pretul ,daca mai cauti il gasesti mai ieftin.
    In vara anului trecut mai aparuse niste lcduri cu suport de 100hz si erau cam 13 mil pe atunci

Inca un tantalau care se baga in seama fara sa stie nimic de tehnologie.

120 Hz inseamna doar ca monitorul ala e compatibil cu tehnologia de la nvidia care face sa vezi filme 3D. Din aceste maxim 120 cadre pe secunda, se formeaza maxim 60 de cadre pe secunda in 3D, cu ajutorul ochelarilor pe care trebuie sa ii porti, si care dupa 2-3 ore iti dau dureri de cap. Deci filmele nu se vad mai "clar" sau mai bine, pentru ca functioneaza tot la 60 Hz adica 60 cadre pe secunda MAXIM.

In realitate, filmele la care te uiti zilnic sunt la 24, 25 sau 30 cadre pe secunda, deci nu conteaza ca monitorul are 50, 60 sau 120 Hz pentru ca tot la 24, 25,30 cadre pe secunda o sa vezi filmul pe ecran, nu o sa fie mai "clar". Doar blu-ray-urile 1080i sunt la 60fps (30 reale pentru ca sunt interlaced).

Monitorul LCD nu e ca un televizor de-ala la care apare si 240Hz - alea au un procesor integrat in ele care iau astea 24,25,30 cadre si genereaza din cateva cadre niste cadre intermediare, si astfel face sa para totul mai fluid.

Jocurile nu o sa se miste ca in vis, pentru ca mai toate sunt portate de pe console in lumea de azi, si mai toate sunt concepute sa mearga la maxim 60fps din motivul asta (60 Hz = DVI sau HDMI standard). Personal prefer sa setez placa grafica la Ultra High quality si sa am framerate constant 50-60 fps decat sa ma joc pe low quality si 120 Hz.

Daca vrei sa te joci ca in vis, nu te joci pe LCD-uri. Chestia cu 120 Hz la LCD-uri e vrajeala si e posibil sa atingi 120 Hz numai cu niste procedee cum ar fi "overdrive" care deterioreaza calitatea imaginii...

Tehnologic un panou cu cristale lichide nu poate sa isi schimbe toti pixelii de 120 ori pe secunda - de exemplu un panou are nevoie 4-5 ms ca sa isi schimbe un pixel din gri deschis intr-un gri mai inchis (deci ar putea si 200 fps asa), dar cand vine vorba de schimbat dintr-un rosu in verde sau din alb in negru, un panou are nevoie de 6-15 ms, uneori si mai mult, deci e posibil ca panoul sa poata maxim 70-90 fps in acest caz.

In plus, fiecare monitor LCD are nevoie de un timp de procesare pentru a formata imaginea pentru panoul cu cristale lichide - minimul e cam de 2 ms si in general e cam 8 ms. Daca LCD-ul are nevoie de 2 ms de procesare pentru fiecare cadru, vorbim de 2 x 120 cadre = 240 ms procesare deci raman 1000 - 240 = 760 ms pentru a afisa 120 cadre, deci ar trebui ca fiecare cadru sa fie complet desenat in 6 ms pe ecran, ceea ce e IMPOSIBIL.

Revenind la latenta, deci din momentul in care placa grafica trimite un cadru, pt DVI sau HDMI standard, dureaza 1000 ms / 60 Hz = 16.6 ms ca acel cadru sa ajunga in monitor, apoi vreo 2-5 ms sa fie procesata imaginea, apoi vreo 8-10 ms sa fie desenat cadrul complet pe ecran, deci daca esti mare gamer, practic tu vezi pe ecran ce s-a intamplat cu 2 cadre inainte (30-40 ms).

Daca esti gamer si vrei sa iti mearga jocurile "ca in vis", iti iei un CRT second hand cu tub trinitron de vreo 21-22", pui la 1280x1024 la 120 Hz si o sa ai 120 Hz/fps reali si latenta zero. Si iti omori ochii in vreo 2 ani.

uite aici review:

http://www.clutchkills.com/videos/sa...2233rz-review/

Image Quality

The Samsung 2233rz tries really hard to provide a good image quality for the average user but no matter how much tweaking with this monitor, I just can’t seem to get it just right.

When you enable the MagicBright option which enables the 20000:1 dynamic contrast, it disables all the other available options on the screen. So if you’re like me, and you find that the magicbright overdoes it, then you cannot fine tune it. Instead I found myself using a custom color scheme that was easier on the eyes.

Standing side by side with the Dell WP2208, the whites were brighter on the Samsung and the darks were darker as well. The colors tend to pop out more on the Samsung, providing a brighter, more vivid experience for the user. The drawback is that having intense, vivid colors makes it difficult on the eyes when you’re trying to read text on the internet. I found myself constantly adjusting the settings back and forth between gaming and normal internet usage.

Compared to the more recent screens by LG, Viewsonic and even Samsung’s own 60hz models, the Samsung 2233rz’s image quality is on par but does not excel in any way. You’d be hard pressed to tell the difference between the screens and I personally feel that the 20000:1 dynamic contrast is poorly executed. It does make the colors more vivid, more intense but by doing so, it lacks color accuracy.
    http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1387713

The average input lag came out to 9.8ms, with a low of 0ms and a high of 24ms. Most were around 10-12ms. I took ~25 shots. The test was done using cloned output from an Nvidia card set to 1680x1050@100hz. I do have a VGA splitter here that would have guaranteed a synchronized refresh, but the 2233rz doesn't have a VGA input...so the cloned output is as good as you're going to get. In any case, the input lag numbers are respectable.

The 'ghosting' of the latest model TN's is still present, although it is minimal and I found it to be less distracting than usual due to the high refresh. The tearing with vsync off at 120hz is barely noticeable - very impressive! There is some mild backlight bleed along the very top and very bottom of the screen. I wouldn't have even mentioned it except that I know someone will ask. No dead pixels.

I suppose the final question is...is it as good as my FW900? The fact that I even have to think about the answer speaks volumes to how impressed I am with the 2233rz. The FW900 is a monster of an opponent. I've spent years bashing every LCD that I've tried to use for games. I'd frustrate myself with it for a couple of hours, kick it to the curb, and lift the CRT back onto my desk.

If I'm looking purely at raw performance - and I was playing a 1v1 deathmatch with a million dollars on the line, I'd still have to go with FW900 due to the fact that the FW900 doesn't ghost at all, it has 0ms of input lag versus ~10ms on the 2233rz, and it can push higher than 120hz refresh at lower resolutions. It's a superior piece of hardware.
    Last edited by Penemue; 01-24-2010 at 05:25 PM.
    Value-added, synergistic forward thinking outside of the box solutions for the discerning employer with core competency metrics - touch base or ping us for more information on how you can improve your customer facing intuitive interfaces, transition your e-business mindshare, incentivize revolutionary technologies and evolve e-business solutions.

mane tu nu stii ce vb,
    nu stiu de unde ai tu impresia asta dar in realitate nu e asa
    poate cand o sa testezi toate monitoarele(75,100,120hz) consecutiv o sa vezi mari diferente in gameplay la jocuri si claritate la filme
    nu ai nevoie de ochelarii aia si ce ai mai vazut tu de la nvidia ,
    alta data cand scrii mai controleaza-te, sa nu ajungem la injuraturi

Omule, da, ai 120 Hz in Windows si in jocuri, adica jocul poate sa trimita catre monitor pana la 120 cadre pe secunda.

Dar pricepe ca ecranul fizic nu isi poate schimba toti pixelii de 120 de ori pe secunda - procesorul din monitor are nevoie de aia 12 ms ca sa calculeze cum sa iti pacaleasca ochii mai bine.

Daca ai de exemplu 3 cadre in care un pixel e negru, apoi rosu, apoi galben ai doua variante, ori faci ca la carte ori faci niste artificii.

In mod normal ar face :
    negru - 16ms - rosu - 16 ms - galben (deci ecranul a avut nevoie de 32 ms ca sa afiseze 3 cadre, deci daca vrei sa afisezi 120 cadre e imposibil sa tina pasul, mai ales ca nu stie ce culoare va avea pixelul in urmatoarele 20-30 cadre)

Ca sa faca fata, procesorul va trece de la negru la un portocaliu in 16 ms, apoi face tranzitia de la portocaliu la galben in vreo 5 ms - astfel reuseste sa faca updateze imaginea de 120 Hz pe secunda.

Ochii tai nu vad denaturarile astea pentru ca in 80% din cazuri pe ecran tranzitiile se fac de la o nuanta la alta si pentru asa ceva ecranul are nevoie doar de 5-6 ms sa le faca, deci reuseste sa faca vreo 120 cadre.

La 60 Hz, panoul are ~17 ms sa schimbe culoarea deci are nevoie de mult mai putine artificii ca sa tina pasul.

Diferentele in jocuri intre monitoare de 75, 100 si 120 Hz sunt din alte motive mai complicat de explicat dar nu au legatura cu monitorul, tin mai mult de codul jocului pentru sincronizare in retea cu alti jucatori si cu serverul. Poti sa ai un joc care sa mearga la 40 sau 50 fps si care sa ti se para ca merge mai bine doar pt ca ai setat monitorul la 75Hz. Iar in legatura cu filmele - e autosugestie, cand e vorba de monitoare. La televizoare, e altceva.
    Last edited by Penemue; 01-24-2010 at 05:49 PM.

Ascultati-l pe Penemue ca stie ce vorbeste, eu nu l-am ascultat in totalitate cand mi-am luat monitorul ca nu am fost atent la chiznovatia aia de DVI si HDMI si acum imi pare rau dar asta este.

Penemue ce zici cum ii mai sanatos pentru un LCD sa il sting dupa ce opresc computerul (de doua ori pe zi) sau sa il las sa meaga de fraier in standby ,,alone"

O sa fie mult mai scumpe fata de modelele ce sunt acum, eu n-as astepta prea mult.

"The target sales price should be the equivalent of 250.00 Euro for the F2370H and 260.00 Euro for the F2380MX according to Samsung."

Asta ar fi 300-320 euro + 19% tva la magazin in Romania deci preturile vor fi cam la 1500 lei.

LG W1952TQ - LG Global Site

Asta am si eu, e foarte bun!

Yeah bitch, magnets! mcmheretic's Avatar

Quote Originally Posted by Prodygal View Post
    PRAD | News ... oare sa mai astept ?
    Daca e sa astepti in acest domeniu pentru "the next best thing" atunci nu o sa iti iei niciodata. Intodeauna o sa apara ceva mai bun indiferent ca piesa pe care o achizitionezi e la acel moment high end.

Sunt decis sa cumpar Samsung XL2370 , mai am cateva zile la dispozitie sa ma sucesc :d

Ok... mi-am luat Samsung XL2370.
    Este fabricat in Ungaria , in ianuarie 2010.
    Abia l-am montat, de 10 minute. Prima impresie : dezamagitoare.
    Are un pixel mort , pot sa il schimb din acest motiv ? L-am cumpar de aici : Monitor Led Samsung XL-2370
    E foarte usor, dar si instabil pe birou.
    Am dat play la un film 1080p , nu imi place cum se vede, ( sincer se vede mai bine pe CRT ) si exista un fel de tremur, parca se vede in reluare la miscare si ma dor si ochii de la el.
    L-am conectat DVI, totul este pe setarile standard, doar rezolutia am schimbat ; sper sa imi schimb primele impresii dupa ce o sa ma joc un pic cu setarile.
    Deocamdata cam atat, revin maine cu mai multe detalii.

Are un pixel mort , pot sa il schimb din acest motiv ? L-am cumpar de aici : [url=http://www.it-shirt.ro/produse/81-periferice/26-lcd/10695-monitor-led-samsung-xl-2370.html]
    hahahah, cand m-am uitat la adresa url am citit prima data it SHIT si m-a bufnit rasut vazand ca tu ai luat teapa =))))))))

Anyway...LCD`urile parca se schimbau daca aveau pixel mort.
    De asemenea, nu stiu daca in Ungaria sunt aceleasi legi in vigoare ca pe "alte meleaguri", dar aici in 15 zile poti da inapoi produsele cumparate, indiferent daca nu functioneaza sau nu iti place tie "umbra facuta de ele".

Ca fapt divers, un amic si-a cumparat de Revelion un TV scump al draq de cateva mii de euro si mare al draq. Doar ca pe data de 3 Ianuarie era cu el inapoi la magazin si si-a luat banii inapoi.
    Pur si simplu a vrut televizorul ala pentru Revelion =)))

Are un pixel mort , pot sa il schimb din acest motiv ? L-am cumpar de aici : Monitor Led Samsung XL-2370
    E foarte usor, dar si instabil pe birou.
    Am dat play la un film 1080p , nu imi place cum se vede, ( sincer se vede mai bine pe CRT ) si exista un fel de tremur, parca se vede in reluare la miscare si ma dor si ochii de la el.
    L-am conectat DVI, totul este pe setarile standard, doar rezolutia am schimbat ; sper sa imi schimb primele impresii dupa ce o sa ma joc un pic cu setarile.
    Deocamdata cam atat, revin maine cu mai multe detalii.
    Nu cred ca il poti schimba la un pixel mort, din cate stiam la trei pixeli se schimba, la fel am patit si eu cu al meu (LG) dar am apasat cu degetu usor in jurul lui si a revenit, incearca poate isi revine...

Prin lege ai 7 sau 10 zile in care il poti returna fara nici un motiv. Nu trebuie sa le spui ca are un pixel defect sau alte chestii.

E posibil doar sa pierzi 5-10% din pret taxa de restocare.

In general, nu, lcd-urile nu se schimba pentru un pixel mort, ci pentru cam 3 minim, in functie de standardul de garantie oferit de producator, deci de-asta nu e bine sa le spui ca il returnezi pt un pixel defect, mai ales daca nu ai nevoie sa dai un motiv.

Le dai un telefon si spui ca vrei sa il returnezi, conform legislatiei in cele 7-10 zile si gata.

LCD-urile nu se vad perfect daca nu-s la rezolutia nativa, in cazul tau 1920x1080... Cu VGA la rezolutia asa mare, trebuie sa fie cablu foarte bun ca sa se vada bine. Cu DVI n-ar trebui sa ai probleme.
    Pixelul ala defect nu zici unde e... deranjeaza tare? sunt sanse sa il faci sa mearga cu un program ca asta http://www.jscreenfix.com/ ... sau daca iei de exemplu o carpa din microfibra, o indoi de doua ori, o pui pe ecran unde e pixelul defect, iei o mina de pix sau ceva similar si apesi cu capatul opus varfului (deci sa nu fie ascutit ca sa nu treaca prin carpa si sa strici mai rau ecranul) si apesi usor in locul ala fix deasupra pixelului defect

Dar nu te obosi, mai bine returneaza-l.

Quote Originally Posted by intend.ro
    Baza legislativa

Ordonanta Guvernului Nr.130/2000 (r1) cu modificarile si completarile ulterioare dispune urmatoarele masuri:
    " Consumator = orice persoana fizica sau grup de persoane constituite in asociatii, care, in executarea contractelor care intra sub incidenta prezentei ordonante, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale; "
    " Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. "

Intrucat Ordonanta nu specifica in mod concret daca consumatorul are dreptul sau nu de a utiliza produsul in acest timp, compania noastra impune anumite reguli legate de acceptarea produselor la retur.

Consumatorii, persoane juridice NU beneficiaza de optiunea de returnare a produselor !!

Returnarea produselor in primele 10 zile de la cumparare

Puteti returna un produs in primele 10 zile lucratoare din momentul receptionarii lor in cazul in care respectati urmatoarele reguli:

* Pastrati ambalajul produsului intact. Produsele sigilate in momentul cumpararii vor fi preluate ca produse 'BULK' ceea ce inseamna ca veti plati o penalizare intre 5%-30% din valoarea lor de achizitie in primele 10 zile lucratoare din momentul receptionarii lor. Produsele care au consumabile, se vor returna fara consumabil iar pretul consumabilelor se va scadea din suma returnata.
    * Nu desfaceti carcasa produsului. Ruperea sigiliului duce la pierderea garantiei.
    * Nu zgariati, nu loviti produsul.
    * Respectati intocmai conditiile de garantie si de utilizare altminteri ne rezervam dreptul sa nu acceptam returul.
    * Nu trimiteti produsul in sistem RAMBURS. Plata transportului spre firma noastra cade in sarcina Dvs., orice produs trimis in sistem RAMBURS va fi returnat fara notificare prealabila.
    * Returnarea banilor se va face numai prin banca cu Ordin de Plata emis pe numele cumparatorului. Asta inseamna ca vom avea nevoie de un Cont Bancar valid si un Cod Numeric Personal valid din partea Dvs. in momentul sosirii produsului in firma noastra. Termenul de returnare a sumelor este de 72 de ore din momentul primirii si verificarii produsului.
    * In aceste 10 zile de la cumparare nu sunteti obligat sa dezvaluiti motivul nemultumirii.
    Conditiile de mai sus sunt specifice acestei firme cu care lucrez eu, pot varia usor la aia it-shirt, dar tot trebuie in 10 zile sa accepte inapoi produsul. Le dai un telefon sau email si cel mai bine ar fi sa le trimiti si o scrisoare recomandata, in scris, cu semnatura de primire sau asa ceva, pe adresa firmei de pe site ca sa fii sigur ca faci cum zice in lege, "notificare in scris"
    Last edited by Penemue; 02-03-2010 at 03:50 PM.

Monitor LCD LG W2243S-PF, 21.5'', wide W2243S-PF
    iti recomand asta...
    sunt super multumit de el...
    e ieftin...arata bine...si vede superb
    tu decizi...

Quote Originally Posted by Penemue View Post
    Cum am zis deja... eu am T240 si sincer as vrea sa imi iau un al doilea dar nu mai gasesc, probabil o sa iau un 2494HM sau 2494HS.
    Samsung T240 pe stoc in magazin la evoMAG (au si T260). Daca dai un search pe 1920x1200, mai gasesti si alte modele pe stoc la furnizori (inclusiv cu diagonala mai mare).
    Last edited by fix; 02-04-2010 at 08:21 AM.

Nu-ti lua philips brilleance de 20' e bun iesftin dar mai toate au o piesa care face figuri si ai probleme cu el!

Am decis sa... il pastrez. Ieri am sunat la firma de unde l-am cumparat, am spus ca vreau sa il schimb, mi s-a spus sa vin cu el.
    M-am mai jucat un pic cu setarile ,cred ca l-am mai reglat. Nu stiu in ce masura chiar am reusit sa il reglez sau doar m-am mai obisnuit cu el.
    Oricum cei care l-au vazut au zis ca mi se pare mie si ca se vede foarte bine.
    Probabil ca si eu m-am invatat cu vechiul meu CRT, peste vreo luna o sa montez iar CRT-ul si sa vad atunci cum o sa mi se para
    Personal, mi se pare LCD-ul mai bun la text decat CRT-ul. Pe un CRT parca tot mai natural se vad culorile, iar pentru imagini in miscare tot CRT e mai bun .
    Asta e parerea mea, nu trebuie sa fiti de acord cu mine.
    Am incercat sa repar acel pixel mort cu JSCREENFIX , nu prea am reusit ceva, poate doar mi se pare mie ca e mai mic acum ?
    Oricum nu ma deranjeaza asa mult acel pixel , e doar ca un varf de ac luminos care se vede pe un fond de culoare inchisa, daca stau sa il caut special.
    Asta este marfa, nu mai am chef si rabdare sa il schimb, pentru ca oricum nu cred ca merita efortul, ma multumesc cu asta.
    Va multumesc din suflet pentru reply-uri si sfaturi in special lui Penemue, putem sa discutam in continuare pe acest subiect daca vreti.

Stiti cumva ... un program de calibrare a culorilor ?