Page 5 of 6 FirstFirst ... 3456 LastLast
Results 81 to 100 of 113

Thread: HDPter.net

  1. #81
    Torrents.ro Member Patriot's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    某处奥尔特尼亚
    Posts
    2,525

    Default

    For the reason that free time of torrents is so long, our assessment standard has changed.
    Upload : 66GB, Download : 33GB, Bonus : 6666.

  2. #82
    DiRector'ScuT TzUsKa bubucea's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    /|_|\
    Posts
    5,008
    Blog Entries
    1

    Default

    Quote Originally Posted by Patriot View Post
    For the reason that free time of torrents is so long, our assessment standard has changed.
    Upload : 66GB, Download : 33GB, Bonus : 6666.
    Au pe draq in ei cintezoii (666)... mare placere au cu examenele astea !

    "Save the world... there is no other !"

  3. The Following 2 Users Say Thank You to bubucea For This Useful Post:

    maharet (04-06-2017), Patriot (03-15-2017)

  4. #83

    Default

    Trackere in regim dictatorial. La cum se inmultesc astia ma mir ca nu te obliga sa ai si cel putin un nou invitat care sa faca acelasi assessment si sa nu il poti trece decat daca si el l-a trecut.
    "We are all here because somebody had sex! Everybody should relax a bit." - Peter Dinklage

  5. #84

    Default

    Quote Originally Posted by vlafy View Post
    Trackere in regim dictatorial. La cum se inmultesc astia ma mir ca nu te obliga sa ai si cel putin un nou invitat care sa faca acelasi assessment si sa nu il poti trece decat daca si el l-a trecut.
    Nu le da ideei ca cine stie...

  6. #85

    Default

    Daca nu va merge trackerul incercati...www.hdpter.club

  7. The Following 4 Users Say Thank You to ieseanul For This Useful Post:

    oldmusic (04-02-2017), Patriot (04-02-2017), softctrl (04-02-2017), Valentin87 (04-02-2017)

  8. #86
    Torrents.ro Member Patriot's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    某处奥尔特尼亚
    Posts
    2,525

    Default

    Quote Originally Posted by ieseanul View Post
    Daca nu va merge trackerul incercati...www.hdpter.club
    si daca tot intrati acolo, schimbati si announce-ul din net. in club , ca sa fie si torentele active

  9. #87
    Torrents.ro Member oldmusic's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    prea multe vrei sa stii
    Posts
    1,666

    Default

    Quote Originally Posted by Patriot View Post
    si daca tot intrati acolo, schimbati si announce-ul din net. in club , ca sa fie si torentele active
    nu e cazu, ca nu avem la seed

  10. The Following User Says Thank You to oldmusic For This Useful Post:

    Heimdall (04-02-2017)

  11. #88
    Torrents.ro Member oldmusic's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    prea multe vrei sa stii
    Posts
    1,666

    Default

    Asta ce naiba mai e ? Daca dai sa te loghezi pe hdpter.net te duce la adresa ourbits.club. Ai acelasi user, totul e ca la hdpter, down, up etc.
    Daca te loghezi pe hdpter.club, atunci e HDPter

    Asta e ourbits

    http://i.imgur.com/Z8Nx40W.png

    Asta e HDPter

    http://i.imgur.com/zv1kEJz.png

  12. #89
    Torrents.ro Member Patriot's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    某处奥尔特尼亚
    Posts
    2,525

    Default

    Quote Originally Posted by oldmusic View Post
    Asta ce naiba mai e ? Daca dai sa te loghezi pe hdpter.net te duce la adresa ourbits.club. Ai acelasi user, totul e ca la hdpter, down, up etc.
    Daca te loghezi pe hdpter.club, atunci e HDPter

    Asta e ourbits

    http://i.imgur.com/Z8Nx40W.png

    Asta e HDPter

    http://i.imgur.com/zv1kEJz.png
    Am postat zilele trecute cum ca ourbits are inscrieri libere. Domeniul HDPter este mort activitatea este zero au probleme de upload -download. probabil va fi inchis. Deci simplu noul HDPter este Ourbits

  13. #90
    Torrents.ro Member oldmusic's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    prea multe vrei sa stii
    Posts
    1,666

    Default

    Quote Originally Posted by Patriot View Post
    Am postat zilele trecute cum ca ourbits are inscrieri libere. Domeniul HDPter este mort activitatea este zero au probleme de upload -download. probabil va fi inchis. Deci simplu noul HDPter este Ourbits
    Mi se pare doar mie sau HDPter a inceput sa se clatine de cand s-a redeschis CHDBits ?

  14. #91
    Torrents.ro Member Patriot's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    某处奥尔特尼亚
    Posts
    2,525

    Default

    Quote Originally Posted by oldmusic View Post
    Mi se pare doar mie sau HDPter a inceput sa se clatine de cand s-a redeschis CHDBits ?
    Nu avea de ce sa se clatine ca nu urcase , era bine infipt jos in ierarhie, EPIC nu prea mai urca acolo, se straduiesc si ei cu PbK

  15. #92
    Torrents.ro Member Fighter's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Location
    Arad
    Posts
    123
    Blog Entries
    5

    Default

    De ce oare nu pot sa-mă loghez la ei? dupa ce dau recover primesc asta: " Unable to send mail. Please contact an administrator about this error. " Mail-ul cică este Ón baza de date. - de Ourbits vorbesc!

  16. #93
    Torrents.ro Member Fre5h's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Undeva in Romania
    Posts
    2,134

    Default

    Quote Originally Posted by Patriot View Post
    Nu avea de ce sa se clatine ca nu urcase , era bine infipt jos in ierarhie, EPIC nu prea mai urca acolo, se straduiesc si ei cu PbK
    Au encoduri bune calitativ zic eu.



    Lista neagra (va rog nu ma contactati pentru invitatii):
    dedexxx

  17. #94
    Torrents.ro Member Patriot's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    某处奥尔特尼亚
    Posts
    2,525

    Default

    Quote Originally Posted by Fre5h View Post
    Au encoduri bune calitativ zic eu.
    de acord, dar la comparatia cu CHD a colegului ma refeream

  18. #95

    Default

    Ar trebui modificat numele threadului HDPter in Ourbits.
    Inviting system is open.

  19. #96

    Default

    Show / Hide 2017.06.11 - Notify three messages
    A few days ago our management team in the daily inspection found several sites selling resources, we finally found the account of these people, this management group to determine the relevant measures, in order to protect the interests of most users, we will these people And if we invite people to be invited to sell and sell resources, you will be banned if the traffickers are banned, so when you invite others, you will not be able to do so. Please pay attention to screening, do not invite people who are suspected, please also inform the relevant rules, thank you for your cooperation and understanding.
    Second, in order to absorb more PT enthusiasts, through the management group repeatedly discussed to determine the following invitation program:
    1. We will send temporary invitations to the users (3). It is worth noting that this invitation is time-limited and valid for one week. Please send the invitation within the specified time.
    2. When the registration of the mailbox and user name can not be changed, the user name by the sender in the invitation to send and confirm the time.
    3. Invite yourself, then the main number and vest will be ban, so do not think of the registered vest.
    4. When you want to be invited, we will agree to the relevant rules of the site, so when you register you will be subject to the terms of the site constraints.
    5. Our developers will monitor your registration, do not wish to take the wrong route, once verified immediately deal with never lift the case.
    Third, the official DIY resources have begun to take shape, but we also want to expand the scale, to ensure the quality of the original basis, would like to expand the scale need to expand the lineup. Now to recruit people with DIY ability, or want to learn DIY new people, need to note that we do not have any money and material returns, we are all because of interest only gathered together.
    We sincerely hope that you can have fun at this site!
    OurBits management group

  20. #97
    Torrents.ro Member shark64's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Czech Republic
    Posts
    1,092

    Default

    Daca esti Power User cu mai mult de 4 TB uploadati aici , exista recruitment pentru HDSky si TTg . Acuma sa ii vezi ce se inghesuie sa intre pe HDPetre .

  21. #98
    Torrents.ro Member oldmusic's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    prea multe vrei sa stii
    Posts
    1,666

    Default

    Quote Originally Posted by shark64 View Post
    Daca esti Power User cu mai mult de 4 TB uploadati aici , exista recruitment pentru HDSky si TTg . Acuma sa ii vezi ce se inghesuie sa intre pe HDPetre .
    Se-nghesuie pe naiba
    Astora le e lene si sa treaca assesmentul ala din prima luna si tu zici de 4 TB upload

  22. The Following User Says Thank You to oldmusic For This Useful Post:

    shark64 (06-11-2017)

  23. #99
    Torrents.ro Member Fre5h's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Undeva in Romania
    Posts
    2,134

    Default

    Acuma e la moda alt tracker din cate am vazut si pe la altii.



    Lista neagra (va rog nu ma contactati pentru invitatii):
    dedexxx

  24. #100
    Torrents.ro Member shark64's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Czech Republic
    Posts
    1,092

    Default

    Quote Originally Posted by oldmusic View Post
    Se-nghesuie pe naiba
    Astora le e lene si sa treaca assesmentul ala din prima luna si tu zici de 4 TB upload
    E pistol cu apa , dar trebuie sa vrei sa ai un account stabil .

    Quote Originally Posted by Fre5h
    Acuma e la moda alt tracker din cate am vazut si pe la altii.
    Este bine sa ai statistici bune pe toate , mai surprind din cand in cand cu un release nou ...

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •